• ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την υποβολή της παραγγελία σας αφαιρώντας τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας στην ειδική πλατφόρμα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση… ή με τηλεφωνική επικοινωνία 6949988038. Το ηλεκτρονικό μήνυμα (email) θεωρείται ότι έχει παραληφθεί από εμάς εντός 24 ωρών από την ημερομηνία αποστολής του. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί μόνο στην περίπτωση που δεν σας έχει αποσταλλεί η επιβεβαίωση από την εταιρεία μας για την αποστολή των προϊόντων σας.

Πέραν των άλλων περιπτώσεων η εταιρεία μας δύναται να ακυρώσει σε οποιοδήποτε στάδιο την παραγγελία σας ή και τη σύμβαση πώλησης στις παρακάτω περιπτώσεις:

Λόγω τεχνικού λάθους η αναγραφόμενη τιμή στο προϊόν ή η περιγραφή του είναι λάθος.

Λόγω τεχνικού λάθους το προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα ή σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η προμήθεια του πια από την εταιρεία μας για οποιοδήποτε λόγο.

Σε περίπτωση μη εξόφλησης από μέρους σας.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των προϊόντων σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

Όταν η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους και κανόνες.

Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Σε περίπτωση που το προϊόν της παραγγελίας που ακυρώνεται έχει πληρωθεί η εταιρεία μας αναλαμβάνει να σας επιστρέψει τα χρήματα χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.

 

  • Επιστροφή εμπορευμάτων

ΓΕΝΙΚΑ

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να τα παραδίδει άθικτα, στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, και με τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων, μαζί με όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής, δώρα κλπ).

 

Ποια είναι η διαδικασία αλλαγών ή επιστροφής χρημάτων?

Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν από εμάς.

Για αλλαγή με κάποιο άλλο είδος ή αντικατάσταση προϊόντος (π.χ. λόγω ελαττώματος), το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα με την εταιρεία Courier που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική), εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στην αρχική του κατάσταση (με το καρτελάκι του και την απόδειξη αγοράς του)

ΕΞΟΔΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

Τα έξοδα αποστολών και αντικαταβολής επιβαρύνουν τον Πελάτη εκτός από την πρώτη αλλαγή και είναι συνολικά 5 ευρώ .

Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει άλλη εταιρία ταχυμεταφορών τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν των Πελάτη.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ

Σε περίπτωση που δεν επιστρέφονται άθικτα τα προϊόντα (έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια,έχουν φορεθεί ή έχουν χρησιμοποιηθεί) η εταιρεία μας   έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί την αλλαγή του προϊόντος.

Αλλαγές / Επιστροφές δεν πραγματοποιούνται στα σκουλαρίκια  για λόγους υγιεινής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να μας αποστείλετε το δέμα σας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του!

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να μας στείλετε έναν αριθμό IBAN μαζί με την Τράπεζα & το Όνομα Δικαιούχου. Η κατάθεση στο λογαριασμό σας θα ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα αγοράς του, αφαιρουμένων 5 ευρώ που αφορούν στα μεταφορικά έξοδα επιστροφής των προϊόντων εφόσον αυτά επιστραφούν με την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε με χρέωση παραλήπτη. Η προμήθεια της τράπεζας χρεώνεται στον πελάτη.

Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.